Paweł Wimmer - blog towarzyszący kursowi języka HTML w Helionie. Założony 10 czerwca 2006.






darmowe liczniki - od 17.02.2008
Add to Google - zaabonuj RSS

Nowości Helionu

Blog > Komentarze do wpisu
Ten pan chce być prezydentem

Pamiętacie, jak dwa lata temu podjęliśmy w Internecie akcję pod hasłem Głosując na PiS, głosujesz na Samoobronę? Jak rok temu skrzyknęliśmy się w Sieci przeciwko rządom PiS? Dwa razy skutecznie.

Ten pan znowu chce być prezydentem. Przeczytaj sobie ten tekst i zastanów się, czy ktoś tak nieopanowany ma moralne prawo ubiegać się ponownie o najwyższy urząd w państwie. Ja po prostu oniemiałem, to jakieś horrendum.

Swoją drogą, mówienie o sobie "najwyższy reprezentant państwa" brzmi dość komicznie. Do wczoraj mi brzmiało - teraz jestem zszokowany.

No to jak, koleżanki i koledzy, robimy nową akcję?

Już dawno nie oznaczałem wpisu kategorią Polityka.

sobota, 18 października 2008, prwimmer

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do notki:
Komentarze
2008/10/18 08:41:54
Jeśli na blogu pt. "Poradnik webmastera" znajduję z rana takie teksty, to tym bardziej chcę głosować na Lecha Kaczyńskiego.

Raz pokonał Tuska - ulubieńca mediów, pokona i drugi raz.
-
2008/10/18 08:43:07
Mam przekonanie, graniczące z pewnością, że się mylisz. :-)
Blog nazywa się Poradnik internauty. Odegrał też pewną rolę w poprzednich akcjach.
-
Gość: Q_x, host-89-238-4-229.smgr.pl
2008/10/18 09:03:07
Chciałoby się napisać "LOL", ale to za poważne sprawy.
-
2008/10/18 09:04:44
Mam przekonanie, graniczące z pewnością, że się mylisz. :-)

Co będzie to będzie, siądzie się przy czerwonym winie w wyborczy wieczór i zobaczy. No ale oczywiście swojego faworyta mam :)
-
2008/10/18 09:19:03
powrot do fazy ukladow i teczek; to jest po prostu straszne.
-
2008/10/18 09:38:15
Unikam nadmiernego anażowania się w politykę, ale od razu zgłaszam akces do akcji. Tusk to zdecydowanie nie mój kandydat, ale LK to katastrofa.
-
2008/10/18 09:47:08
kto chociaz kątem oka sledzil polska polityke, ten wiedzial, ze innej decyzji niz ubieganie sie o reelekcje lechu nie podejmie...

wiec skad to zdziwienie? po co ta udawana egzaltacja? "oniemiałem", "jestem zszokowany"? serio? no dajże spokój... "moralne prawo ubiegać się" - to jest 'argument' wyjety zywcem z radia rydzyka... chlodnym okiem, wpis jest kuriozalny z perspektywy kogos nie bedacego w fanklubie jednej czy drugiej strony.

akcji zycze powodzenia, chociaz wole gdy ktos sie mobilizuje wokol kampanii pozytywnej i angazuje w stworzenie jakiejs wartosci dodanej, a nie atawistyczne burzenie. coz... "kazdy robi to co lubi"...

pozdro ;)

ps: a w art. bodajrze 126 (?) naszej lichej konstytucji stoi jak byk, ze "przezydent jest najwyzszym przedstawicielem rzeczpospolitej"... to tak w kwestii formalniej.
-
2008/10/18 10:19:53
Ten "pan" też od dawna jest na mojej bardzo krótkiej liście!
Uwielbiam za to Palikota, bo mówi głośno to, o czym ja tylko myślę...
-
2008/10/18 10:30:44
@rurzowe - oniemiałem po przeczytaniu tekstu, a nie po ogłoszeniu zamiaru ubiegania się o reelekcję; po osobie bądź co bądź z dobrego domu nie spodziewałem się tak podwórkowego tekstu. A ciekawe, że obaj panowie K. zarzucają nieustannie brak manier Tuskowi. Przyganiał kocioł.
-
2008/10/18 10:32:01
@rurzowe - co nie znaczy, że posturą dostaje do wysokości urzędu :-)

-
2008/10/18 10:39:22
No to Pawle zapewne już jesteś na "krótkiej liście"... Ciekawe, czy dostaniesz róże.
Chętnie dołączę. Nie dlatego, żeby mi zależało na różach ;-)
Chociaż sprawa wydaje mi się niezbyt poważna - baaaardzo mi trudno wyobrazić sobie ponowny wybór obecnego "najwyższego przedstawiciela"...
-
2008/10/18 10:48:11
@one.jack - o nie, nie! Sprawa jest śmiertelnie poważna. Dostaliśmy właśnie żywy dowód, że Kaczyński nie panuje nad sobą, a stwierdzenie "ja panią załatwię" jest wprost niebywałe.
Swoją drogą przypomina się sprawa tej nieszczęsnej pielęgniarki za prezydentury Kaczyńskiego w Warszawie, którą kazał wyrzucić z pracy za jakieś urojone przewinienie. Było o tym głośno kilka lat temu.
-
Gość: Galaktyczny Edek, adbl223.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/10/18 12:14:00
Hmmm, obawiam się tylko, że w Polsce polityka upadła już tak nisko, że nie ma ani jednego polityka na którego z przekonaniem mógłbym oddać mój głos. Paru znam i to osobiście - przyznam, że w większości są to szuje ładnie uśmiechające się do obiektywu. Oczywiście tak jak w przypadku artystów można odróżniać artystów od ich dzieł. To że ktoś sypia z własnymi modelkami nie wyklucza, że może je ślicznie malować czy rzeźbić. Rzecz w tym że skuteczność "artystów politycznych" - jeśli tak ich oceniamy - jest nikła, wręcz wyłącznie "PRowsko-gębowa". Przypomnę, że rok temu obecna ekipa idąca do władzy miała na sztandarach likwidację KRUSu, jednomandatowe okręgi wyborcze, zapowiedzi likwidacji senatu (ta zapowiedź nawet była już dekadę temu, niektórzy potrafili "zaliczyć" kilka partii politycznych!), podatek liniowy etc. I co? I nic. Mogę się założyć o butelkę wielkości magnum szampana Dom Perignon z kimkolwiek powyżej wpisanych w komentarzach że co najmniej trzy z wymienionych przeze mnie czterech punktów nie zostanie wdrożonych do końca kadencji. Daję fory - zakładający się może dowolnie wybrać, które trzy punkty z czterech wybiera. Po prostu "polityk polski" to dla mnie symbol skarlenia i impotencji, wręcz studium nihilizmu, aby użyć tylko tych słów.
-
2008/10/18 12:35:45
Gwoli ścisłości, to urojone przewinienie to brak reakcji na "majestat" ówczesnego Prezydenta Miasta - próbował wymusić na owej pielęgniarce pierwszeństwo obsługi swojej poszkodowanej urazowo znajomej. Pielęgniarka się postawiła, co było słuszne nie tyle z politycznego punktu widzenia, co z powodu zwykłej przyzwoitości - dla mnie nie ma żadnych powodów, dla których znajomi prezydenta miasta czy państwa mieli by być obsługiwani "poza kolejnością".

Do wyborów jeszcze co nieco czasu, ale kampania trwa już od dawna, więc akcja - cóż - potrzebna...
-
2008/10/18 12:43:54
Gdzie by mnie tu mogło zabraknąć? Oczywiście pamiętam poprzednie akcje, zawsze się chętnie przyłączę- proszę o informacje na bieżąco!
-
2008/10/18 13:02:55
Niestety muszę się zgodzić z Galaktycznym Edkiem - politycy są straszni w Polsce :-/ A prezydent, który nie panuje nad sobą to masakra.
-
2008/10/18 13:10:37
Aż czekam na dzien kolejnego zwycięstwa Kaczyńskiego w wyborach - będę się delektował widokiem Waszych min :))
-
2008/10/18 13:15:48
@Warszawa78 - w kwestii kotów mamy podobne poglądy, ale na tym się kończy :-)
Pożywiom, uwidim. Ale już słyszę hau hau.
-
2008/10/18 13:41:48
Ja się mogę przyłączyć pod jednym warunkiem - jeśli wskażesz sensowną alternatywę :)

Dla mnie samo sprzeciwianie się w znanym stylu "nie mój prezydent" nie ma sensu, bo co to da oprócz wsparcia "drugiej strony". Kaczora zastąpi Tusk, czyli znowu żenua. Mniejsze zło?

No, to jest jakiś argument, ale wtedy to ja wolę skreślić Cimoszewicza, ew. kogoś nowego, byle SENSOWNEGO, bo nie chcę kolejnych 5 lat słuchać o wojenkach dawnych kolegów ze styropianu, nie nadążających za pędzącą rzeczywistością :)
-
Gość: Q_x, host-89-238-4-229.smgr.pl
2008/10/18 14:07:21
Ja przepraszam, ja dotychczas nie byłem na wyborach, nie głosowałem nigdy, a mam 26 lat.
Polityka to brudny sport i trzeba być nie lada autorytetem i wyjątkowym człowiekiem, żeby się nie ubrudzić, ale uczciwie i mądrze rządzić. Takich autorytetów widzę niewiele, zupełnie brak kogoś poglądami zbliżonego do moich. Jak się trafi taki typ, który chciałbym, żeby był prezydentem (burmistrzem, posłem, senatorem, radnym - cokolwiek), to pójdę i zagłosuję. W żadnym innym wypadku nie. I można się namawiać, konsolidować, uwspólniać wysiłki, a porządnych kandydatów brak.
BTW - uważajcie Państwo, podobno Cimoszewicz ma się reaktywować.
-
Gość: zenobia, user12.145.udn.pl
2008/10/18 14:12:08
brak mi bieglosci w WMM czy innych Adobach, ale mam pomysl na filmik do Youtube (cos jak "IVRP reaktywacja") i moze ktos pokusi sie o przygotowanie (albo uzycie czesci propozycji):
na poczatku powinno byc napisane cos w rodzaju "Dlaczego zaglosuje na PIS ?", a nastepnie przedstawione powody: patriotyzm (Polska flaga odwrotnie + hymn), uczciwosc (wycinek z konferencji na schodach + usprawiedliwienia), prawdomownosc (pielegniarki + rozkaz), kultura osobista ... ("spieprzaj dziadu" + rozroba przy odbieraniu immunitetu), ... 24h/7 ("teraz sie zachowujcie, bo nas nagrywaja")
-
Gość: Galaktyczny Edek, adbl223.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/10/18 15:35:46
@matesky

Widzę, że chyba nadajemy na tych samych falach. Choć za LK nie przepadam, to chciałbym poznać tę alternatywę, godną Belwederu. Może nie być wcale łatwo, ale jak ją poznam i będzie to ktoś na poziomie to chętnie się przyłączę. Zatem proszę o kandydaturę!

Przypominają mi się jakoś ostatnie zawirowania wokół Grupy Refleksji (nie wiem czemu tłumaczonej w Polsce jako "Rada Mędrców", czyżby ktoś kto tłumaczył termin "High-level Reflection Group" czytywał jedynie w kółko "Protokoły Mędrców Syjonu"?). Z założenia (statut!) kandydatury do Grupy powinny być niekontrowersyjne i wybitne, myślące "na wyższym poziomie świadomości europejskiej (tłum. moje - GE). No i Wałęsa - jak widać - te wszystkie kryteria spełnia. Widać humor polski jest mocno spokrewniony z montypythonowskim.
-
2008/10/18 16:29:25
Proponuję użyć jako logo stokrotki :)
-
2008/10/18 16:59:45
Mnie zatkała bezczelność szefa kancelarii LK: "Prezydent znany jest ze swojej rycerskości" i "Prezydent, nawet jeśli nie czuje się winny, to w przypadku, gdy jakaś kobieta poczuje się urażona, potrafi przeprosić". Czyli nawrzuca kobiecie i uważa, że nic się nie stało. Bohater. Istny mały rycerz, rzekłby kto.
Popieram stokrotkę za logo akcji. :)
-
Gość: Autor, aapg108.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/10/18 17:49:39
Polecam lekturę. Jak zwykle Polacy drą koty między sobą, a najważniejsze sprawy wszyscy mają gdzieś. Prezydent warknął na premiera, premier parsknął na prezydenta - to jest najważniejsze, kogo tam obchodzi o czym na szczycie rozmawiano.

Ale do większości to nie dotrze, do nich dotrze to co pokaże GW, TVN lub Nasz Dziennik i TV Trwam.

fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news/wladza-sie-zre-a-tymczasem,1196270
-
2008/10/18 18:05:42
Z tej historii morał płynie jeden - muszę u siebie na blogasku napisać podobny tekst, wtedy otrzymam bardzo dużo komciów :)

Polityka to i tak w sumie temat nieco zastępczy, ale pięknie rozpala emocje i pobudza do dyskusji. A co tam, pozdrawiam wszystkich Tuskofanów, Kaczorofanów oczywiście też :)
-
2008/10/18 19:58:05
Ja w kwestii programu pozytywnego. A może by tak namówić Jurka Owsiaka na kandydowanie? Skoro już raz wpłynęliśmy na wynik wyborów, to może teraz weźmy się w garść i je wygrajmy?
-
Gość: Galaktyczny Edek, adbl223.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/10/18 20:40:03
@testeq

Ja jestem za, mimo że za Owsiakiem nie przepadam, jednak przyznam że Owsiak niesie przekaz pozytywny, co jest bardzo ważne społecznie. Dlatego jeśli Owsiak by zdecydował się startować i nie wkręcił w żadną partię to ja zdecydowanie oddałbym na niego mój głos.

Obecna polityka polska, niezależnie od ugrupowania, kojarzy mi się z cytatem z "Paragrafu 22" Hellera:

"- Sprawiedliwość? - zdumiał się pułkownik. - Co to jest sprawiedliwość?
- Sprawiedliwość jest to...
- To nie jest sprawiedliwość - powiedział zjadliwie pułkownik i znowu zaczął walić w stół swą potężną pięścią. - To jest marksizm. Ja wam powiem, co to jest sprawiedliwość. Sprawiedliwość to kolanem w brzuch z ziemi w zęby w nocy skrycie nożem z góry w dół na magazyn przez worki z piaskiem wobec przeważającej siły w ciemnościach bez słowa ostrzeżenia. Za gardło. Oto, czym jest sprawiedliwość, kiedy musimy być twardzi i niezłomni, aby stawić czoła szkopom. Z biodra. Rozumiecie?".
-
2008/10/18 20:50:07
ja bym oddała nieśmiały głos za Moniką Olejnik
-
2008/10/18 21:40:02
Nie poradzisz nic bracie mój, gdy na tronie siedzi www.zr.art.pl/ !
-
rmk
2008/10/19 01:52:41
To, że jakiemukolwiek politykowi puszczają aż tak nerwy świadczy o tym, że ten polityk się już wypalił i powinien jak najszybciej udać się na emeryturę. Bo jeżeli denerwuje go dziennikarz to co będzie w trakcie negocjacji z przedstawicielem innego kraju?
Ale takie dodatkowe "ale" chciałbym dodać, taki rys historyczny czemu Kaczyński jest tym Najwyższym przedstawicielem Rzeczpospolitej.
Mikrej postury Najwyższy przedstawiciel Rzeczpospolitej został wybrany przez większość Polaków, a został wybrany między innymi dlatego, że jego przeciwnik - obecnie nam panujący Pan Premier chciał osłabić w wyborach prezydenckich kontrkandydata z którym wg. sondaży mógł przegrać, tak by do drugiej tury dostał się on i kandydat z którym wg. sondaży miał wygrać. Dlatego jeden z jego przybocznych, poseł Miodowicz wyciągnął Cimoszewiczowi Jarucką. I nie kto inny jak Monika Olejnik [oraz praktycznie wszyscy inni dziennikarze] była wtedy głosem oburzenia walącym w Cimoszewicza. I tak w wyborach głównym kandydatem stał się pięknolicy Donald, którego najwyższym urzędem było marszałkowanie w Senacie i Lech Kaczyński wykreowany też przez dziennikarzy [między innymi Monikę Olejnik] na pogromcę korupcji i przestępczości. I tu się Donald i wielu dziennikarzy przejechało bo ludzie złośliwie wybrali tego brzydszego, którego przedstawiano im jako bardziej zasłużonego.
Ja mogę złośliwie powiedzieć "a nie mówiłem?" ;-) a mogę bo sam w 2 turze ostatnich wyborów prezydenckich wrzuciłem do urny pusty głos uznając, że żaden z kandydatów nie zasługuje na urząd. I miałem rację. Pan Prezydent się nie nadaje, a pan Premier pokazuje premierowaniem, że też nie jest lepszy.
-
Gość: Ewa-Joanna, c122-108-255-141.rochd4.qld.optusnet.com.au
2008/10/19 03:55:52
Hej :)
Juz dawno powtarzam na roznych forach - internet to potezna machina a internauci to na ogol ludzie mlodzi ijeszcze do reszty nieskazeni kumoterstwem.
Zalozcie partie polityczna internautow!
Partie, ktorej programem bedzie rozwoj i patrzenie w przyszlosc, rowne szanse dla wszystkich, przyjaznosc i tolerancja na codzien.
Macie te sile, macie mozliwosci - zapalu wam brak, bo ogladacie sie na "kogos" kto zalatwi za was sprawe.
NIE ZALATWI jak sie sami za to nie wezmiecie!
Dlaczego pozwalacie zalosnym staruchom dzialac w waszym imieniu i na wasza niekorzysc?
-
2008/10/19 07:03:59
Akcja Obywatelska ;-P
to były czasy :-)
ja tam mogę rusząć do boju, Pawle prowadź !
-
Gość: mg, proxy2.zicom.pl
2008/10/19 08:13:35
wygląda na to, że Monika się w**rwiła i to nie będzie koniec akcji "stokrotka".
czego sobie i wam życzę
[a="wiadomosci.onet.pl/1846652,11,item.html]
-
Gość: mg, proxy2.zicom.pl
2008/10/19 08:22:55
-
2008/10/19 08:24:39
Nawet nie chce mi się dyskutować. Czekam na instrukcję.

PS. Czy ktoś może zna taki szczęśliwy kraj w którym głosuje się w wyborach powszechnych za? Raczej wszędzie zwycięża podwyższona frekwencja, że temu panu już dziękujemy i nie ważne kto, czyli wybór mniejszego zła. A gorzej to już chyba być nie może.
-
2008/10/19 14:36:28
Skąd u przeciwników Lecha Kaczyńskiego taka frustracja? Przegrywać też trzeba umieć z godnością.
-
2008/10/19 15:09:06
W78 - przegrywać? gdzie? w czym?
Masz taki kaczyński zwyczaj przekręcania faktów.
-
2008/10/19 20:34:30
W78 - przegrywać? gdzie? w czym?

W wyborach.

Chyba, że uda Ci się mnie przekonać, że Donald Tusk umie przegrywać.
-
Gość: Jerzy Krukoń, public-gprs72719.centertel.pl
2008/10/19 22:11:15
Nikt dotąd w takim stopniiu jak bracia Kaczyńscy nie skłócił Polaków. Już samo to wystarczy aby z wilczym biletem odesłać ich do kąta i próbować właściwymi środkami integrować polskie społeczeństwo. Fatalną rolę Kaczyńskich przewidziałem jeszcze przed ich wygranymi wyborami. Dałem temu wyraz w swoich dwóch blogach. Zapraszam do prześledzenia ich treści od samego początku. Będzie też i okazja do pośmiania się.
jkz270637.blog onet.pl oraz krukon.blog.onet.pl
Jerzy Krukoń
-
2008/10/19 23:22:26
@W78 - mówisz trochę jak Ziobro, który przez wiele miesięcy po wyborach każde wystąpienie zaczynał od "Platforma nie może się pogodzić...".
Obudź się, jesteśmy już kilka lat po tamtych wyborach, a teraz przyczyną nie jest frustracja powyborcza, tylko irytacja, że ktoś taki piastuje tak ważne stanowisko. Że "prezydent wszystkich Polaków" jest skrajnie stronniczym orężem opozycji stale podstawiającym rządowi nogę, że jest dramatycznie nieudolny, że idzie w takt wybijany przez brata, że jest złośliwy, agresywny i małostkowy. Tych negatywnych cech Kaczyńskiego jest wiele i dyskwalifikują go one jako głowę państwa.
To jest przyczyna mojej - i nie tylko mojej - frustracji. Po stokroć wolałbym w tym miejscu choćby przedstawiciela lewicy, gdyby to miał być ktoś spoza rządzącej koalicji.
Teraz już jasne? Wątpię, bo jesteś zaciekle oporny na fakty.
-
2008/10/20 10:30:38
Nie masz się co denerwować, to jest normalne u wielu osób, że są zirytowani faktem, że rządzą "tamci" a nie "nasi". Będą kolejne wybory, znów ktoś wygra, znów ktoś przegra, jedni się zirytują, ini będą świętować, taki lajf. Taka jest demokracja. Przestań narzekać, patrz na to z dystansem i czekaj cierpliwie do wyborów.

Które, mam nadzieję, wygra Lech Kaczyński.

Co do Twojego opisu prezydenta Kaczyńskiego, to Twoja wypowiedź zawiera w zasadzie same elementy o charakterze ocennym a nie obiektywnym,wiec trudno mi z tym polemizować. Ot przyjmuję do wiadomosci Twoją ocenę polskiego prezydenta i tyle.
-
Gość: Yeti, aazu84.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/10/20 13:03:52
@warszawa78
Widzisz strasznie nie lubię kiedy ktoś twierdzi że nie podoba mi się to co robi Prezydent Kaczyński i że neguje jego działania bo nie pogodziłem się z porażką.
Ciężko mi jest się z nią pogodzić jeżeli mój kandydat został zaszczuty wcześniej...
Ale nie lubie kiedy wmawia się mi i innym internautom że oni tak jak Tusk się nie pogodzili... Nie każdy ślepo popiera partię i jest jej przedłużeniem. Większość ludzi ma rozum własny a nie partyjny. Zauważ to.

Pawle popieram całkowicie pomysł akcji
P.S. Prezydenta RP szanuje, Lecha Kaczyńskiego nie bo nie robi nic co zasługiwał by na szacunek
-
2008/10/21 22:47:53
podoba mi się niezachwiana wiara Autora we wszystko, co przeczyta w GW, a zwłaszcza w to co GW pisze o Prezydencie. To nie tylko musi być prawda, to po prostu nie moze być nieprawda.
"Jak rok temu skrzyknęliśmy się w Sieci przeciwko rządom PiS? Dwa razy skutecznie."
Hmm, a mi się wydawało, że PiS sam wymówił koalicję Lepperowi... Ale może szwankuje mi pamięć i to "my, internauci" zakończyliśmy tę kadencję.
-
2008/10/21 23:28:18
Ja juz dawno przestalem zwracac nadmierna uwage na to co ten pan nazywany przez niektorych prezydentem mowi, czy wyrabia. Dla wlasniego spokoju i zdrowia psychicznego. A ze osmiesza Polske? Przyzwyczailem sie. Niestety. Sam zreszta czasem sie z niego zasmieje z moimi zagranicznymi przyjaciolmi. Na szczescie Latynosi latwiej i z autopsji rozumieja, ze czasem na czolowe stanowiska w panstwie zostaja wybrani zwykli pajace/oszolomy/szalency.
Fizyczny dystans od Ojczyzny pomaga mi w utrzymaniu dystansu psychicznego. A blizniakom dziekuje za jedno - dzieki nim nostalgia za Ojczyzna uskwiera znacznie mniej. Po prostu ciesze sie, ze na wyglupy Kaczorow/Gosiewskich/Ziobrow moge patrzyc z oddali.

BTW. Wszystkim tym, ktorzy maja watpliwosci czy ten partyjny aktywista jest czy nie jest glowa naszego panstwa polecam ta, fantastyczna, analize Waldemara Kuczynskiego: wyborcza.pl/1,75515,5827168,Rzeczpospolita_Krotkich_List.html
-
2008/10/22 01:02:00
@Leniuch:
1. autor bloga ma zwyczaj myśleć samodzielnie
2. skrzyknęłiśmy się przed wyborami - to właśnie młodzież wykopała stołki spod PiS-u.

-
2008/10/22 05:26:37
Jeśli chodzi o tę wspomnianą przez Ciebie akcję, to przyniosła ona więcej szkód niż pożytku, albowiem logo tej Akcji Obywatelskiej znajdowało się na obciachowych blogaskach, stąd - paradoksalnie - akcja owa czyniła reklamę Samoobronie.
Głosowałem na Tuska i będę pewnie głosował, ale bez entuzjazmu. Niezbyt rozumiem takie akcje, bo przecież prezydent jest wybierany demokratyczną większością głosów. Więc nazwij to po prostu kampanią reklamową Donalda Tuska.
A do upadku Samoobrony i LPR przyczyniły się serwisy o największej frekwencji typu: Pudelek, Plotek. Czy choćby blog Kominka. Dlaczego? Bo nic nie pisały na temat tych partii i Internauci sobie o nich zapomnieli.

Chętnie oddam głos na Pawła Wimmera, bo wydaje mi się być uczciwym człowiekiem. Co Ty na to? Możesz startować w wyborach z ramienia Bloksowego Syndykatu;)
Zdrówka od wiernego czytelnika;)
-
2008/10/22 11:18:05
@tierralatina: "ta, fantastyczna, analize Waldemara Kuczynskiego"

To nieładnie nabijać się z Kuczyńskiego. Czy z Wałęsy. Moga mieć kłopoty z polszczyzną czy logiką, ale mają ładną kartę opozycyjną i większe niż inni prawo do zaistnienia w mediach.
-
2008/10/22 11:26:12
@p.wimmer: "2. skrzyknęłiśmy się przed wyborami - to właśnie młodzież wykopała stołki spod PiS-u. "

Niech będzie, choć mi się wciąż nie zgadza z arytmetyką, wg której PiS dostał po tym skrzyknięciu (2007) więcej głosów niż w 2005.
Ale to już mój osobisty problem - pamięć do liczb.
-
2008/10/22 17:42:22
@Proces7 - dzięki za miłe słowa, ale ja z daleka od polityki :-)
@Leniuch - ale nie zmienia to faktu, że to młodzi ludzie poszli na wybory, a przedtem nie byli tacy chętni. Ja też pamiętam liczby.
-
2008/10/22 19:14:17
@leniuch102: Jeśli w pierwszym meczu Twoja drużyna wygrała 2:1, a w drugim przegrała 3:5, to pozostaje Ci pocieszać się, że w drugim meczu strzeliła więcej bramek niż w pierwszym. I tyle. Pamięć do liczb nie ma tu nic do rzeczy.
-
2008/10/22 21:46:52
@testeq: Wyjatkowo celna pointa. Brawo. Problem w tym, ze PiS i jego wyznawcy zaklinaja rzeczywistosc. Wciaz do nich nie doszo, ze juz mieli swoja szanse i zmarnowali ja w sposob tak glupi i spektakularny, ze juz prawdopodobnie nigdy wiecej jej nie dostana.
Szanse mieliby moze gdyby zauwazyli wlasne bledy. Ale oni sa przekonani o wlasnej nieomylnosci. Ci ktorzy nie sa przekonani koncza jak Dorn.
-
2008/10/22 23:47:24
@zwirekiwigura: "ze juz mieli swoja szanse i zmarnowali ja w sposob tak glupi i spektakularny"
Twoje rozumowanie jest bardzo "polskie". Rezygnacja z koalicji w połowie kadencji - to mogła być tylko głupota. Przecież mogli spokojnie jechać na ministerialnych poborach jeszcze dwa lata, na pewniaka. Spektakularna głupota.
Możesz być pewien, że PO takiego "błędu" nie powtórzy.

@testeq: "Jeśli w pierwszym meczu Twoja drużyna wygrała 2:1, a w drugim..."
Tak trochę jest, że wielu rzeczywiście nie widzi różnicy między meczem a wyborami. Wyborcy-kibole, politycy jak działacze PZPN, sędziowie trybunału drukujący wyniki.
W ataku podwórkowy kopacz Donek.
-
2008/10/24 13:56:53
Moim zdaniem, Kaczyński przegra bez żadnej specjalnej akcji. Ale oczywiście chętnie się zaangażuję we wszelkie działania, które mogą w jego przegranej dopomóc. Jeśli ktoś chce jeszcze dziś głosować na Kaczyńskiego, szczerze współczuję.